Hinner inte

Tror inte jag hinner med ett till inlägg än det här idag. Nu ska jag duscha och plocka i ordning lite på mitt rum sen precis innan jag kör till Lund ska jag ta in hästarna här hemma. Ridit har jag gjort och det gick bra med både lucky och fendi, skönt! Ska bli kul att hoppa bana med lucky på söndag i ridhuset.

Hade en mysig kväll med Hans igår, vi lagade mat och mös. Började se en film utan text som jag inte fattade något av, ni som känner mig vet att jag inte kan engelska. :p

Ska bli kul att träffa Becci idag också, det är ju hennes bror vi(jag och fina Malin) ska servera åt.

Må hända att det här inlägget innehåller en del stavfel men det blev skrivet väldigt snabbt i från telefonen och ibland vill iPhonen att de ska stå andra ord än vad jag menar. :p

Ha det bra ikväll så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0