Hästflytt avklarad

Nu är Fendi och Lucky flyttade och de har än så länge tagit flytten väldigt bra. Fendi är ju en ganska hyper häst så han skulle se hur mycket de andra hästarna tålde, efter att han kört slut på boxgrannen med diverse lekar blev det lugnt. Fendi och Lucky kunde äntligen börja äta igen, stackars hästar har inte velat äta på hela dagen :( Imorgon ska jag träna med Lucky på kvällen och Fendi ska gå i skogen tillsammans med Kajsa och Ymkje, det blir nog mys.

Kung Roffe tog hem jerringspriset idag, det gjorde min dag. Lite lycka i den här sörjan. Roffe, Hans och fina vänner/familj får mitt liv lite lättare. Så glad att ha er som ständigt ställer upp.

Tänkte ladda upp lite bilder från min och malins ridtur i lördags, otroligt mysigt min vän. (www.enhundradelssekund.blogspot.com)

börjar med bilderna från examensfesten.

Eftersom att jag är en extremt händig tjej fick jag fixa stoppet i vasken. (hoppas ni blir impade nu)


svettig tjej . se ?


Finaste Becci och Therese, varför tar Therese Becci på bröstet?


Bästa Malin, love u!


Innan ridturen skulle hästarna såklart borstas, fina Fendi blir borstad av mig.


En glad tjej då


Ännu en glad tjej på fin pållehezt. Sött!


Kunde inte klaga på vädret.


Förlåt Lassemannen, du blir alltid min idol under ledsamhet.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

I love you too! <3 och håller med, urusla dagar som denna är Lasse den enda man vill ha. Lite kärlek till honom med. Och du, när får jag komma upp igen? Har skitlite skola som det ser ut nu och behöver få nåt att göra... ;P btw, älskar bilden på dig när du rensar avloppet <3

2012-01-16 @ 23:31:22
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0