Usch

Usch och usch, idag har jag tränat för hårt så nu ligger jag här efter att ha ätit och shakat och mår så jäkla illa. Om jag bra kunde spy så hade jag gjort det för längesen. Tog kanske i lite för mycket idag, men något lär det ju ge i alla fall. Cyklade 20min till gym, körde ett benpass som sist(plus knäböj) fast tyngre idag såklart, axelpasset liknade också förra veckans men med viktökning såklart. Ben och axlar tog 1timme och 15min, efter att jag gjort det så cyklade jag 46minuter och såklart fick jag cykla hem efter det. 86minuter cykling och mer än en timme gym gjorde susen haha. Imorgon är det rygg och biceps, tvivlar på att jag kommer ta det lugnare... Vi får se, nu ska jag i alla fall försöka sova bort mitt illamående och fokusera på nästa pass.
Inventeringen idag gick bra och jag stötte på Erika och hennes mamma i ridhuset och nu är det bokat att vi ska hoppa tillsammans på torsdag, funny! Sov gott allesammans, natti!
Ps. Hans jag saknar dig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0