uppladdning av videor pågår

håller på att lägga in videorna från gårdagens hoppning nu. Sitter precis och käkar frukost/lunch, gjorde ett experiment med LCHF pannkakor och de blev riktigt goda, mums! Efter lunchtid ska jag hjälpa Maud och inventera hinderna på klubben, när det är gjort kommer jag åka och ta in hästar sedan cykla till gym. Har längtat ihjäl mig efter gym i helgen. Det enda som är jobbigt denna veckan är att det är landslagsträningsläger för brottarna där nere, mycket folk då. Hoppas bara att jag kan pricka in mina träningstider rätt.

Aja, filmerna kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbart vacker bild! :)

2012-02-21 @ 07:53:35
Postat av: Malou Kastman

Fina Lucky!

2012-03-02 @ 23:34:17
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0