skrev innan

Skrev egentligen ett inlägg till er innan men så glömde jag publicera det i min fart på väg till stallet. Aja, ridit två härliga turer på Fendi och Lucky idag, äntligen gick det att galoppera ute efter att det hade kommit någon centimeter nysnö. Tjohoo, båda två blev så lyckliga av att få galoppera så det lyste riktigt om dem. Lucky blir aldrig trött nu för tiden, vad är det som händer? Bra för Fendi att muppa av sig lite :p

Annars har det inte hänt så mycket, var tvungen att åka hem efter att jag ridit idag, burrade ner mig med lunch och en filt i soffan. Brrr, var ganska kallt att rida idag även om vädret var tipp topp.

Nu på kvällen lagade jag middag till mamma, pappa och mig själv och efter det körde jag och mamma till Ljhed med Nellis, vi gick en runda vid ridhuset och badet. Härligt!

Imorgon ska jag åka och köpa ett gymkort är det tänkt, nu börjar allvaret igen, så fort Hans försvinner kommer träningen i andra hand och inte tredje hand haha. På tal om Hans ska vi skypa snart, inte hört något ifrån honom sedan han skulle lyfta igår eftermiddag.

En sorgsen häst :( love u


Tjohej

Kommentarer
Postat av: mumm

Uff, jag blir så sorgsen när jag ser den här bilden.

2012-02-14 @ 16:59:15
Postat av: Malin

Nope, funkar fortfarande inte att kommentera mobilinlägg. It sucks! Men ändå, FY FAN VAD DUKTIG DU ÄR som orkar gymma :D

2012-02-15 @ 12:28:51
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0