Hej hopp gummisnopp, sa Linn

Malin här hej! Linn är duktig och diskar tallrikarna, efter att vi käkat en superstor portion av en supergod sallad, så då passar jag på att gästblogga lite här igen. Idag har Linn hoppat med Lucky i ridhuset, och de hade dessutom sällskap av fina Erika och hennes Mimi! Jag var med som fotograf och hinderhöjare. Sedan var det Fendis tur att skutta lite, men han fick "bara" gå på banan vid stallet. Duktiga pållar och duktiga ryttare!

Fler bilder dyker säkert upp senare, men här får ni några smakprov ur dagens skörd:







Sådärja! Tack för mig för denhär gången, nu ska jag ta bussen + tåget tillbaka till Malmö igen. / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0