Hatar mammas dator!!!!!

Aaaah, suttit och skrivit hur mycket som helst här till er och så hänger sig mammas dator och raderar allt... Blir så jäkla arg! Jag skrev lite om att vi hade varit och simmat igår, jag simmade 50 längder(vilket kändes lite för lite, blir nog mellan 55-60 nästa gång) och mamma 30. Har lovat mamma att hänga på och simma varje lördag om vi inte ska tävla, sen kommer mamma simma en gång till i veckan själv. Att gymma alla veckodagar plus två simpass blir lite för mycket, det får räcka med ett simpass. Skönt var det i alla fall!

När vi kom hem åt vi en god rätt och sedan tog vi först med Lucky till ridhuset och sedan Fendi. Båda två skötte sig väldigt bra och Lucky blev till och med svettig. Inte så ofta det händer på vintern! Idag blir det ridhuset igen och vi ska se om vi kan hoppa lite, mamma filmade Fendi lite igår och det kan hända att det kommer upp en video här på bloggen, så fort jag orkar koppla in videokameran.

Hade lite svårt att rida Fendi igår får när han vill springa iväg och leka giraff så ska jag bara sätta mig ner i sadeln och sitta emot, men jag har helt sedan i torsdags haft en grymt obehaglig träningsvärk i magen och det vra hemskt att sätta sig tungt i sadeln haha. Aja allt går med lite vilja så vi löste det ändå. Fina hästar är alltid trevligt!

Ha redan varit uppe i stallet och mockat och fixat där, krattade lite i hagarna också, ska bli skönt att mocka ur där när allting har töat. Nästan ingen snö kvar här och jag håller tummarna för att våren är på väg. Fortsätter det att vara plusgrader nu framöver kan man snart rida på banan hemma!!! Yes yes yes! Börja cykla till gym kan jag göra denna veckan med, tjohoo(bara det inte fryser på).

En av mina favoritbilder som jag tagit på hästpolare. Ravel och Sabina :) 


Tjohej nu ska jag se om det är skidor på TV. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, fick nästan liten chock när jag såg en bild på mig o valle! haha, miss u! Ses snart på ng tävling hoppas jag! :)

2012-02-19 @ 10:38:21
Postat av: Malin

Jättefin bild! Och vad fin Fendi var i galoppen i videon ovan :)

2012-02-19 @ 12:26:10
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0