Götebooooorg Horse show!!!

Wiihiiiooo, imorgon åker jag och min kära älskade vän Becci till GBG och ska gå på mässan hela dagen. Biljetter har vi inte fått tag i men shoppa ska vi. Underbara mamma har skickat med mig ett par fina slantar(eftersom att jag är så pank själv haha), så jag hoppas jag ramlar över ett par härliga fynd. Åker till Becci redan ikväll så ska vi ha myskväll och färga varandras hår. Dagen idag och dagen imorgon är icke-lchf haha, ibland måste man unna sig! Har i alla fall hunnit med gym idag, körde 1timme på bröst och triceps samt traps. Ett mycket effektivt pass och jag känner redan av trapsen, skönt!

Hästarna har fått vila idag för fy sjutton vad det har blåst här i Ljhed, ska tydligen blåsa imorgon med...

Har packat allting nu och ska bara käka sen invänta samtalet ifrån Becci sen kör jag. Förhoppningsvis hinner jag skypa lite snabbt med Hans innan jag kör.

Åh jag älskar Fendi här, han ser så maffig ut. Min lilla skinnyboy!


Ser fram emot att läsa alla inlägg efter GHS och se vad alla köpt för fina saker!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Weee, ha så roligt nu, och hälsa Becci! Nästa år joinar jag er ;D puuusss

2012-02-24 @ 20:06:36
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Fina pojken :)

2012-02-26 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0