Gnäll

Vekar inte som att det går att kommentera mina inlägg från mobilen. Aja har inte tillgång till datorn här så jag får skriva ett inlägg från telen ändå.

Har ingen ork eller lust för något just nu, allt står still och jag vill bara ge upp. Fruset och kallt gör allt bara jobbigare, orkar inte. Vill så gärna komma igång och tävla nu och träna massor, ut och galoppa i skogen och göra hästarna trötta som de brukar vara. På söndag åker Hans, redan vid 12 lämnar han mig för ett annat land och jag känner redan att ensamheten och sorgen börjar komma, aaaaahh. Blir så emo av detta(inte så att jag vill skära mig, så lugn!), vill att det ska bli maj och juni och sommar. Jag behöver ett nytt jobb med så jag kan flytta hemifrån och leva vidare, ha mer ansvar och vara vuxen på riktigt. Nästan beredd att ta vilket jobb som helst. Imorgon kommer jag skicka iväg ett par ansökningar till jobb jag hittade på platsbanken. Söka kan man ju alltid?!?

Bläääää!

Aja Fendi och Lucky har varit guldgossar båda två idag, bebisarna mina.

Imorgon ska jag till tandläkaren och jag lovar att jag har hål för vad har annars gått bra detta året? Sämsta starten på året, kunde inte varit sämre.

Ps, saknat Phiis extra mycket en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0