Dålig app

Blogg.se app  är så sjukt dålig att jag nästan vill kräkas, skrev innan men det funkade inte.

Orkade inte skriva igår men idag får ni läsa ett par rader från mig. Började dagen igår med att rida två rundor på hästarna i skogen, båda två fick galoppera på vägen som avslutning i snön, härligt! På eftermiddagen mockade jag och vid 5tiden körde jag till gym och tränade mage stenhårt samt lite underarmar och traps. Gud, ska försöka komma ihåg alla övningar jag gjorde igår. Började med 10min på löpbandet som uppvärmnin sedan gick jag vidare med vanliga situps 20x3, lyfta ryggen från marken och "halvrotera" med överkroppen 50x3, situps med höger armbåge till vänster knä och v. armbåge till h. knä 16x3, situps med vikt lutandes mot pannan 10kg 12x3, pendla med på en bänk upp fort och bromsande ner, brutalbänken(som gick ganska dålig så körde bara ett set), "arnoldcrunchen" så många man pallar med vikt ca 20kg, pendla med benen på en matta på golvet 20x3. Blev nästan en timme på magen igår. Gick senare vidare med att träna trapsen med kettlebell, och körde lite skivstång på underarmarna, har en kanonövning på underarmarna som innehåller tre olika moment. Känner av trapsen idag trots att jag bara körde en övning. Som grädde på moset avslutade jag med att cykla 45min. Sen åkte jag hem och tog en shake och käkade middag, efter det sov jag gott.

Idag var det en ny dag och nya delar att träna, bröst och triceps. Skippade uppvärmningen idag för jag tycker inte att varken springa, cykla eller rodd värmer upp brösten. Gick istället rakt på sak och värmde upp med skivstång. Körde vanliga bänkpress med skivstång, bänkpress med hantlar rak bänk, flies stående, bänkpress med hantlar lutande bänk, flies liggande och bänkpress stående i maskin. Efter det blev det ett par övningar med triceps, hantlar lutandes över bänk, skivstång bakom huvud och dips på bänk 20x3. Kände verkligen av att jag inte tränat triceps på ett bra tag. Triceps är ju inte direkt något som man tränar jättemycket när man rider.  Avslutade även detta pass med 45min på cykeln. Ett helt OK pass men gårdagens pass var fyllt med mer energi.

är man själv på gymmet går det att ta bilder utan att skämmas.




Annars idag har jag inte kunnat rida, regnade igår och var fruset i natt = isgata överallt. Hästarna fick till och med ha brodd i hagen idag bara för att det var så isigt, inpackade i skydd och boots såg de ganska nöjda ut ändå. Imorgon kan jag säkert rida :)

Tjoo

Kommentarer
Postat av: Malin

Wohhooo, nästa gång jag ser dig kommer du va värsta BIFFEN!! ;)

2012-02-17 @ 19:50:06
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0