Min bil har lämnat mig

Just nu är jag billös. Tack gode gud så är dert bara för natten. Den är lämnad på verkstad och kommer få en ny kamrem imorgon under dagen. Vet inte om jag ska se det som en investering eller som en ytterligare julklapp till mig? Tror jag väljer det förstnämnda.
 
Annars då? Japp livet rullar på, dröjer hela 9dagar tills jag får återse min pojkvän, lång tid om ni frågar mig men jag har varit med om värre. Ska nog överleva, vore synd att mista livet nu innan ju. Tror faktiskt det blir en fin jul i år, mormor kommer och det är såklart trevligt.
 
Har hjälpt grannstallet med lite inridning av unghästar senaste veckorna och det går framåt. På fredag är det äntligen dags för mina hästar att få på sig vinterdojjorna med snösulor, wiho.
 
Igår var det verkligen inte min kväll, tappade mobilen = en display som är helt pajj, chokladmjölken kockade över på spisen och granen välte = vatten överallt. För en kort stund ifrågasatte jag meningen med livet men efter att jag tänkt lite ytterligare insåg jag att jag har det rätt bra ändå.
 
Jag saknar att tävla! Suttit och kollat mina egna videor på youtube nu i en timme, blir ju knappast mindre sugen på att tävla av det. Jag konstarerar bara att jag har två superfina hästar - två svårklasshästar. Jag har alltid vetat att Lucky är en klasshäst men jag har bannemej aldrig tvivlat när det gäller Fendi. Allti trott på lillkillen även om andra inte gjort det.
 
Så fort du fått en ny sadel är det du och jag och 140cm.
 
Lillkillens mål nästa år är 130cm. Så himla synd att sista tävlingen inte blev, han blir bara bättre och bättre.
 
Nästa år är det mitt år!! Detta året har inte riktigt gått som det skulle, men nu jävlar!
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mumm

Bra Linn, rätt inställning.

Nästa år blir ett toppen år!

Kram
Din mamma

2012-12-11 @ 05:57:31
Postat av: Anna

Japp, absolut det förstnämnda!! Annars kan du lätt få lägga till en nolla på priset om kamremmen går av, mindre kul... Vad letar du för sadel? Lika dan men vidare eller? Vilken vidd har du i den nuvarande?

Svar: Jag vet inte vad jag letar efter , någon som passar! Den jag har nu är normal i bommen.
Linn Skjetne

2012-12-11 @ 15:26:13
URL: http://annadicksson.se
Postat av: Anna

Oki ;) Har nämligen en kompis som har en mörkbrun equipe linnea till salu, väldigt fin, typ som ny, har för mig den är +1,5 i bom, alltså mot lite vidare. Hon har eget ridhus så du kan säkert få komma dit och prova den om du vill, säg bara till om du är intresserad så kan jag höra med henne :)

2012-12-16 @ 21:27:28
URL: http://annadicksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0