Fortfarande trött

Jag är fortfarande trött och någon träning har jag inte hunnit med idag, spenderar massor med timmar i stallet, i form av ridning och allt annat som man kan hitta på där. Red Fendi på banan och lucky i skogen. Rider alltid Fendi på banan dagen innan tävling så jag kan känna om han är "med mig", kändes bra idag i alla fall. Tävlar nog efter lunch imorgon eftersom han hoppar sista klassen plus att de inte lagt unghästarna först... Fendi får nog komma ut en timme på morgonen sen blir det borsta och mocka innan vi åker.

Sitter här och försöker hålla mig vaken, ska köra och hämta Hans i stehag 00.05 så blir ingen tidig kväll idag inte. Det tar vi en annan dag. Skönt att Hans kommer hem idag, eller ja tidsmässigt kommer han ju inte förrän lördag.

Håll gärna en tumme för mig och Fendi imorgon är ni gulliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0