Fendi tävling Åsbo RF

Jaha hemma från tävling nu och käkat lite mat. Fendi var duktig men ingen felfri runda denna helgen, dock en helt okej debut i 110cm. Fendi var otroligt lydig i första klassen och tog min förhållning mellan 4-5 alldeles för bra haha, stackars, tog inte alls mycket i honom men han var så jäkla snabb att ta förhållningen, så plötligt blev det alldeles för långt och Fendi fick kråkhoppa, sorry! Annars fin i 1m. I 110cm kändes han sjukt loj ute på framhopp och när jag kom in på banan så blev det andra bullar och Fendi drog gärnet med mig, först när han rivit bhindret i kombinationen så satte jag tillbaka honom ordentligt och slutet av banan hoppade han riktigt bra. Fick ett tidsfel i 110cm också.

Alltså 4-fel i 1m
5-fel i 110cm.

Lägger bara in 1m eftersom att 110cm inte är något att se, inte kul att se en häst som inte lyssnar och blir istadig mellan hinder 1 och 2. Kommer lägga in jättemycket fina bilder ikväll som bästa Malin har tagit, iiiiiiiiiiiiiiii!! Alla bilder är så satans fina, du är grym(som alltid).



Smakprov


tjing tjong kalsong

Kommentarer
Postat av: erika

fina ni är och kul att det gått bra! :D

Men jag tycker ändå att du borde bjuda på 110-video ;)

2012-04-15 @ 17:12:23
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Sandra

Duktiga ni :) Han är så fiiin!

2012-04-15 @ 18:12:26
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0