Dagens ridning

Äntligen är Fendis lugna vecka över och det firade vi med att trimma på banan vid 9tiden. Det gick jättebra och vi fokuserade mycket på övergångar och att han ska gå undan för min innerskänkel på volten. Gjorde ett par byten och det gjorde han klockrent! Jag är helnöjd och det tror jag att Fendi också är, han bara älskar att få bli rastad ordentligt. Imorgon blir det hoppträning för KG på klostret och det ser vi fram emot. Till helgen ska Fendi hoppa en 110cm i Össjö, träningen imorgon avgör hur det kommer gå.

Lucky fick gå i skogen idag och han var lite med sansad idag än sist men fortfarande pigg. Han känns inte helt 100 men väldigt mycket bättre, måste boka tid hos Anna med sadeln också.

Slänger in lite bilder från idag, eftersom att jag bloggar från appen kan det komma både dubletter och inga bilder alls, alltid lika spännande...


Kommentarer
Postat av: sara

sv. Taaaack :D

2012-04-23 @ 13:47:43
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Malin

Lycka till med hästarna och träning/tävling och allt sånt! Vi får ta och ses i början på maj sen när jag kommit hem igen :) I WILL MISS YOU BABE <3

2012-04-23 @ 16:32:58
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0