3/4 2012 tisdag

Jaha, tisdag redan, känns som att dagarna går fort nu för tiden och bra är väl det. Sökt lite jobb idag igen och hoppas på att någon vill anställa mig. Imorgon kommer mormor hit och stannar över påsken, ska hämta hemma på eftermiddagen sen åker jag till Gunilla när mamma kommit hem. Snart ska jag upp till stallet och ta in Lucky och Fendi. Fendi har fortfarande bandaget kvar sedan igår så har inte helt kunnat se om han är svullen eller inte. Han var inte svullen på hela benet i alla fall och det är ju bra. Idag ska Lucky gå en promenad mindre än tidigare, nu ska han istället gå 2st 15minuters promenader. Om ett par dagar blir det en promenad om dagen på 30min. Lucky blev flätad igår och vi borstade lite extra så han inte ska känna sig bortglömd.

Jag vet inte om alla som läser min blogg har gjort det från början men tänkte slänga in de första ridvideorna på Fendi,  hur han såg ut för ett år sedan. Jag tycker det hänt massor med honom på lite mer än ett år!






Hej och hå!


Hajj hajjj



Kommentarer
Postat av: sara

sv. Taaaaaaaaack!! Ja den gossen kan hoppa hus haha. Blir gött när jag lärt mig rida ordentligt haha :D



Helt fantastiskt vilken utveckling! Skoj med ungisar! :D

2012-04-03 @ 19:37:01
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad ska Fendi göra i år?

Tar ni det piano eller ska han gå någon större tävling? =)



S: Gött! Jo men det går riktigt bra faktiskt. Fick ju en liten hjärnskakning, men huvudvärken gick över efter 5-6 dagar. Det var svinjobbigt första dagarna, men nu är jag mest bara glad att det inte blev värre =O

2012-04-03 @ 19:38:06
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0