Tävling Eslöv

Lucky var supersuperfin på tävlingen idag. I 125cm blev vi trea och i 130cm klantade jag mig på ett hinder så det blev ett stopp+två tidsfel. Annars hoppade han helt OTROLIGt bra idag, herregud alltså. Jag är fortfarande förvånad, har tittat på videon ett par gånger nu och vilka språng han gör, hans bakben är verkligen superbra nu när jag ändrat min ridning. Gud gud gud, jag är så glad, min häst är så himla fin :)

Tänkte bjuda på lite bilder som min underbara vän Malin tagit idag. Vilka fina bilder det blev, Lucky har ändrats massor detta året och jag börjar inse det först nu. Tack Malin, du är guld värd.

Kommit ur släpet precis


sadla och fixa, mamma <3




rida fram, herregud så vacker han är.














Alla bilder kommer upp på facebook annars. Videon från 125cm kommer.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är bäst! Och det är alltid lika roligt att fota er två, önskar jag hade haft ett snabbare objektiv bara ;) Sösdala nästa (för min del, haha)!

2011-09-04 @ 19:51:49
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Johan Wessner

Fan vad vilken snygg luva Linn! Letar precis efter den typen! Vad är det för någon? :)

2011-09-04 @ 19:55:17
Postat av: Anonym

Fin han/ni är! Jag hade gjort en check på hur sadeln ligger, ser ut som han breddat på sig ordentligt, det kan de ju göra ganska snabbt. Ser ut som att padden är överflödig. MEN kan ha fel, har ju inte sett i verkligheten, men ville bara säga det så ni inte får problem nu när ni har kommit igång så bra efter problemen med just sadel innan. /"sadeltant"

2011-09-08 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0