Slö

Sjukt degig när klockan är så tidigt som den är nu, men jämför man med jobb så är det rena rama sovmorgonen... På måndag börjar jag sju, dvs att jag måste gå upp halv sex för att hinna med allt innan, resten av veckan börjar jag redan hav sju, aaaaaaaaaaaah betyder att jag måste gå upp kl fem då. Ajemen, är väl helt underbart? Förhoppningsvis slutar jag någon gång vid 2tiden, beror såklart på om gästerna vill gå hem eller ej.

Tänkte kanske jag skulle käka lite nu och senare dra iväg en tur till gym, gymmet är bokat från 2-7 tror jag Hans sa. Pratade även med Bidde igår angående betalningen av gymkortet och frågade om jag kunde göra det nästa vecka, såklart svarade han bara. Han sa även "dig litar jag på, du är ju mer som ett inventarie här på gymmet". Han är inte den första som säger det men kunde ändå inte låta bli att flina lite.

Lucky är riktigt pigg och fräsch nu, brallade runt i hagen och ser lycklig ut. Därav hans namn? Fendi ska på återbesök imorgon hos Sylvana, jag är nervös men tror och hoppas han är bra. Han verkar inte ha ont eller så, bara ett litet överben som smyger sig fram på benet.

olydig glad häst på ärevarv haha, fick seriöst inte stopp på honom. Fin ändå ;d


Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0