Pållar

Yepp hästarna skötte sig utmärkt idag, allihopa! Wieho alltid samma lyckorus att få rida duktiga hästar. Nu har jag precis käkat sen middag och tänker se senaste avsnittet med "ensam mamma söker" så fort det dyker upp på tv3 play. Var väldigt mysigt att få lite kvalitetstid med älskling innan idag, vi åt lunch, fikade, pussades, såg tv och spelade wordfeud. Om någon vill utmana mig på Wordfeud kan ni lägga till getkvinnan för de är jag, och ja fråga inte vart jag fått namnet ifrån. :p

Fick ett par jättefina bilder från några tjejer som fottade i Eslöv, tack så hemskt mycket!






Världens längsta hopp haha




Avslutar med en bild på Fendido :) Älskade Malin som tagit.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har duktiga & fina hästar Linn för att du är så duktig själv på att utbilda dem! <3

2011-09-26 @ 22:00:05
Postat av: mumm

Vilka fina bilder! Se blicken på Fendi, kan uppträda tufft, men mjuk och lite ängslig i bland.Ögonen speglar hästens personlighet, du har två duktiga och snälla hästar och dom har en jätteduktig "matte".kram mum

2011-09-27 @ 06:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0