Klart!

Nu är jag äntligen klar med Luckys klippning, bara att klippa benen och kolla över hela hans kropp tog nästan en timme, riktigt pilligt att klippa benen. Klippte bara ner till där skydden ska sitta, vågar inte klippa längre ner eftersom han är så känslig för skav dessutom gillade han inte alls att ha klippmaskinen där nere. Fick ryta på honom 3 ggr till och med men han skötte sig bra. Insåg att Fendi kommer bli omöjlig att klippas i fall han måste, han är ju så kittlig på magen så det finns knapp. Man kan ju inte hoppa upp på honom och nudda magen pyttelite med skänkeln för då stegrar han eller bockar. Kommer man bakifrån och klappar blir han sur med, men bara på magen, knashäst. Fast han är ju så himla fin ändå, världens bästa bebis!



Idag får jag se vilka jag rider, blir ridning i eftermiddag i och med att jag klippte imorse. Tänkte gå en promenad med Nellis och kanska baka något, brorsan tyckte jag skulle laga kladdkaka en dag så får se om det blir det, kanske dekorerar den med dumle eller after eight. :)

Tjo tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0