filma?

Sitter här och tänkte lägga upp någon osvisad video på youtube men då kom jag på att jag inte hade några. Det är alltså dags att filma lite igen, tänkte faktiskt att Fendi skulle få gå lite markarbete nästa vecka och veckan därefter hoppa lite. Helt sjukt vad han är taggad hela tiden, hjärtat sitter i halsgropen varje gång han skuttar ut i diket och sprakar bakut. Finns många farliga stenmurar här omkring och jag vill inte att han ska skada sig igen. Men vad ska jag göra? Han är fyra år och jag skulle aldrig ha hjärta till att bara rida honom på banan. Usch, alla hästar behöver komma ut i skogen och ha det kul.

Igår klickade jag in på Pankz.se fansida på Fejjan och då hittade jag dessa underbara bilder på Fendi som jag ska beställa.

Från 1m i Åsbo


90cm Össjö




Ska bli kul att se hur han kommer utvecklas nu i höst och i vår. Går allt som det ska kommer vi försöka kvala till Falsterbo nästa sommar, kapacitet har han ju men om huvudet är med får vi se då. Ibland brister det ju haha.



Jobbade idag från 09.30 till 14.00, en bra tid faktiskt. Kom hem och åt müsli och yoghurt sedan bar det ut i stallet, det har i princip störtregnat heeeela dagen och likaså när jag skulle rida. Phiis fick hoppa över ridningen idag för jag skulle hinna med både gym och hämtning av mamma vid bussen. Fendi var väldigt hetsig, fick syn på en hjort och kunde inte efter det lugna ner sig alls. Som jag skrev tidigare är jag rädd att han ska skada sig när han håller på som han gör. Lucky fick en barbacka tur och det uppskattade han, såg ganska seg ut efter att ha stått ute i regnet sedan tidigt imorse. Vid halv 6 körde jag till gymmet, gymmade 1timme, rygg, biceps och traps idag. Jag gjorde ett bra jobb, att föra anteckningar under passet fungerar oerhört bra. Ökat varje pass nu, vet att jag har det i kroppen men tar ett litet tag innan man kommer in i ett flow. Ska bli kul att mäta om ett par veckor om det hänt något på min degbullekropp.

Efter gymmet hämtade jag mamma och skjutsade hem henne, åkte ner till Hans, duschade där medans han gjorde fläskpannkaka som vi avnjöt till Bonde Söker Fru. Wiiehoo, jag älskar bonde.

Imorgon är jag ledig från jobb(!!), jag blev lurad igen haha. Börjar dock 7 på fredag och slutar 16... Alla, ALLA rum ska städas, kommer ta ett bra jävla tag. Jobbarkompisarna är jättetrevliga på jobbet så det går nog alla tiders.

Kör ett bröst och tricepspass imorgon någon gång. Jag känner mig taggad men ska inte hetsa upp mig i onödan, då går det åt pipan. Ska nog unna mig ett två timmarspass imorgon, längesedan nu.


Synd hinderstödet är i vägen. Doktig hezt.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0