En del glänser!

Åå vad gulliga vissa av er är som kommenterar, fortsätt fråga i frågestunden så samanställer jag svar på måndag :) Wiie! Fråga om det ni vill hästar, Hans, mig, min familj, jobb osv..



Idag körde vi med FAVORIT FENDI till Herrevads och han fick gå i ridhuset, har inte gått där sedan i våras och då var han riktigt dum. ÅÅåååååååååå vad duktig han var idag, är så himla stolt. Stog nästan stilla vid sadling, ställde sig bara lite när jag skulle hoppa upp, väl inne i ridhuset var han helt underbar och skötte sig som en gammal läromästare. Vad fin han är, jag är så glad. Sen att Lucky kändes jättefin gjorde saken bara ännu bättre, red lite lätt på Lucky på banan i trav och galopp, galopparbetet var bäst idag, passet sist gjorde susen.

Kommer en video från trav idag. Fendi har blivit så fin tycker jag, en riktig arbetsmyra, han passar min ridning riktigt bra, lätt i mun och känslig för skänkel. Kommer fler videor när de är uppladdade.

Från när vi red ett par varv ute på banan efter ridhuspasset.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Han ser ut att ha blivit mkt starkare i kroppen, fin är han minsann! : ) Jag har en fråga till din frågestund; Du lyckas alltid hitta snygga, bra och väl hoppande hästar. Hur lyckas du? Vad är det du tittar/letar efter när du ser dig om efter en häst? Vad värderar du högst?



Ha en bra kväll Linn!! =)

2011-09-10 @ 20:32:35
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0