Videor träning

Här kommer några videos från träningen. Nästa att jobba på med Fendi är att ha en låg hand hela tiden och att jag inte ska skydda honom för mycket. Ganska svårt att hålla en låg hand eftersom han är ganska högt uppe med huvudet när han galopperar men det ska ju inte vara lätt jämt. :)

Jag tycker han är fin i alla fall!


Sista serien med trippel, man ser att han var lite trött där, duktig kille!




Nu är det dags att sova, imorgon kommer hovis och skor Lucky bak och vid lunch ska jag jobba. Fr.o.m torsdag kommer jag passa och rida galopphästar till och med måndag veckan där på. Tror inte jag kommer ha tid för denna blogg då, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Jag tycker också att han är jätte fin!

2011-10-12 @ 09:50:35
URL: http://idaalovehed.blogg.se/
Postat av: Matinee

Han är härlig din lilla unghäst :)

2011-10-12 @ 16:19:26
URL: http://matinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0