maskerad

Haha, fan vad skoj det var igår på maskeraden/P-festen! Alla var skitsnygga(nästan alla) och bra utklädda, det är de som är så kul med maskerader på flyget, alla går verkligen in för det.

Här kommer det lite bilder från festen som Mathilda tagit.

Jag var då en Party-Pegasus


Partypinglan Malin och Ailin aka Pamela Andersson


Paddlare


PL= Pattlisa


Hans hade en väldigt äcklig gubbmask, skulle föreställa Pensionerad pyroman men fick under kvällen vara pervo, pervers, psykfall m.fl.


Vimmelbild, bla pansarvagn, pimp, påskkärring m.fl


Porträtt & Patypegasusen


Vem vill inte pussa en pegasus?


Alla ifall man blir så här glad!


Malin pinglan och Mathilda, piraten!


gruppbild


heja heja


alla inbjuda fick samlas på en bild


någon som bordsskålade för hårt...


jag pussar mig själv.


aja, allting spårar alltid ut efter hand, pingu miste fracken, partypinglan tappade hatten, pervot hittade en sombrero och jag en militärhjälm? Vingarna är pajj, svansen borta och huvudet i goda händer på någon annan(?).


En riktigt bra kväll i alla fall, ni som inte var med missade ett helvetes drag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0