Tisdag

Oj vad trött jag känner mig, tror det är tidsomställningen haha, är ju jättepigg redan kl 6 på morgonen så de är ju inte så konstigt att jag är trött redan nu. Hade tänkt rida Fendi och Laggy men så kom jag på att de skulle få andra sprutan mot botulism(?) så de fick vila idag. Fendi var i alla fall superfin igår, Lucky lika så, Lucky fick bara jogga lite men han nöjde sig gott och väl med det. Red Fellow lite senare på eftermiddagen och det gick bra. Hailey har varit svullen i ett bakben men det har blivit bättre nu så de är skönt.

Ska nog upp och ta in hästarna vid grannen nu innan de blir mörkt, man glömmer ju bort att det mörknar en timme innan nu ju. Hailey får nog en dag till med vila sen på torsdag ska vi börja jobba igen. Rider nog ut med Kajsa imorgonbitti på Fellow.

I lördags firade jag och hjärtat 1år tillsammans. Redan! Fick ett jättejättefint halsband av honom :)


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0