Segt

Sjukt seg idag, sovit dåligt som vanligt, ligger bara och snurrar runt i sängen och är allmänt orolig i min sömn. Fett trött på det...

Var i alla fall ute i stallet vid 8 imorse och tog ut mina tre gossar(mina två då + mammas). Efter det cyklade jag upp till Hailey och Fellow, gick en promenad med Hailey och det gick bra. Visst är hon spänd ute men det blir lite bättre hela tiden. Imorgon får hon nog ha sadel på ridbanan. Fellow ska gå på banan eller gå ut i skogen i eftermiddag. Fendi vilar idag efter tre dagar i sträck, Lucky ska nog gå på banan idag. Igår lurade Lucky mig jättemycket, herregud vad seg han var i stallet, stog med ögonen helt slutna på stallgången och sov. Tänkte nästan att jag skulle låta honom vila för han verkade riktigt hängig. MEN så har han varit så förut och sedan varit pigg under ridpassat och ja, likaså igår. Bara de att han var stenpigg, bara drog iväg och var allmänt busig haha. Galopperade en del igår så både han och Fendi blev trötta. Borde nästan sluta rida Fendi nu så han inte får bättre kondis, han börjar bli aningen pigg. ;)

Nu ska jag mocka till mina hästar och sedan vila en stund innan jag tar tag i ridningen. Hoppas jag kan börja sova bra snart igen och slutar fundera och oroa mig för olika saker.

Lucky 5år hihi


hej hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilken skillnad det är på honom då och nu!

Han har ju verkligen blivit superfin! =)

2011-11-04 @ 22:39:00
Postat av: LiNAHAGMAN*

haha, nej men titta där!

2011-11-15 @ 13:20:34
URL: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0