Klockan är halv sju

Klockan är halv sju och jag har redan varit uppe en timme, hunnit mocka en box, fodrat hästarna och käkat frulle. Nu ska jag ut och se om Lucky ätit klart så jag kan rida honom innan vi kör iväg på tävling med fendi vid 08.15. Innan dess ska jag helst hinna mocka till Fellow och Hailey och plocka i ordning allt vi ska ha med, känner stressen Till råga på de har jag sovit sämst i natt, MEN detta ska bli en bra dag så är det bara.

Hoppas att Fendi sköter sig idag, sista tiden har han varit nog muppig...

STORT GRATIS TILL MALIN PÅ HENNES FÖDELSEDAG IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIIIIIIIIIIIIIIIS!!


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK!!!!!!! :D:D:D ses snart!

2011-11-19 @ 08:41:16
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0