Superfredag yeahj

Idag blir det nog en bra dag, varit ute och ridit på Fendi i skogen i det fina vädret, det gick bra. Fina skrutten! Lucky har vila idag, skulle egentligen tagit med honom till Gunilla imorgon så han hade agerat förhäst åt unghästarna vid uteritt, men Hero hade fått feber så vi får skjuta på det till nästa helg istället. Imorgon ska Lucky bara gå en liten runda i skogen sen blir det tävling på söndag, 110 + 120. Det ska nog gå bra, får jag hoppas. Lucky käns megafin på marken nu så det borde gå vägen i hoppningen också. Känner mig fortf. ringrostig men hoppas på att det ska släppa.

Precis ätit ett äpple och ska strax bege mig ut i stallet och mocka så allting är klart till i eftermiddag. Ska nämligen iväg på nollningsfest för tfhs11 idag, en nollningsfest som Hans och hans klasskompisar håller i. Det enda som ska göras innan jag sticker i väg med hästarna är att plocka in dem, sticker väl vid halv fem någongång om jag ska hinna se alla lekarna :) Mommy passar hästarna ikväll och släpper ut dem imorgon, gött så man slipper fara upp vid 6 och sedan vid 8. Än har jag inte kommit på vad jag ska ha på mig men det kommer jag väl fram till får jag hoppas.

Eventuellt ska Fendi gå en pay n' jump nästa helg i Össjö. Tänkte prova på och hoppa en 50cm klass för att se hur han reagerar. Spännande ska det bli också, känns han redo för lite högre höjder ska vi så småningom anmäla till Breeders.



Hejs sväjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0