måndag

jaja, ny vecka nu då. Tävlade igår och det gick helt okej, ett ner i första och ett stopp i omhopp i andra. Båda mina fel så är lite störigt. Aja Lucky kändes fin nästan hela tiden, hoppar fortf. lite till vänster men har blivit bättre. Hade två hästskötare också, mamma och Hans, supermys. Hans fottade en del också så jag väntar på bilderna.

Skulle jobbat idag men blev flyttat till imorgon av olika anledningar, körde i alla fall min första lektion på körskolan idag och det gick bra. Hade en väldigt bra körlärare som var trevlig och bra på att förklara. Göttans!











nu ska jag mocka :)

hajdå

Kommentarer
Postat av: sabina sörensson

ahh snygging!!!!!!! var har du köpt din skinnjacka ? sjukt fin <3

2011-05-02 @ 14:33:54
Postat av: Cilla

Undrar också vart du köpt skinnjackan? SKITSNYGG!

2011-05-04 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0