Inget

Inget slår en lugn morgon med te och mackor. Regnet bara öser ner ute och jag ska inte rida har jag bestämt, Lucky hatar regn och blir ganska omöjlig att rida när det regnar. Skulle ridit ymkje kl 9 men hoppas på att det blir framflyttat till imoron kväll. Hästarna får komma ut i hagen med regntäcken fram till kl 12-13tiden då jag får ta in dem, ska nämligen till körskolan igen. Aaah, alltid lika jobbigt, vill bara att det ska bli klart nu. Hade varit skönt att ha det klart till juli månad, men det är väl kanske att vara optimist, är som sagt ingen höjdare på att köra bil. Dessutom kommer ingen våga åka med min nu efter att de läst min blogg haha. Ännu bättre, så har jag bara ansvar för mig själv wieho.

Jaja, ska strax ut och plocka ut hästar. Tycker nästan synd om dem att stå ute i regnet men får de inte komma ut blir de crazybanans i stallet.



Hajdå

Kommentarer
Postat av: Jenni

så farligt kan det inte vara ;)

2011-05-24 @ 09:51:56
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite larvigt att de inte vill gå ut då, hur vet du det? hästar mår bra av att få vara ute.

2011-05-28 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0