gullgutten min

Jaha, nu när jag inte bloggat på lääänge vet jag knappt vad jag ska blogga om. Glömmer bort vad jag har bloggat om och orkar inte läsa igenom de förra inläggen. Aja, helgen har bara rusat iväg. Allt började med att jag och love fikade och lunchade ihop i torsdags, Hans lagade lunch och jag köpte med fika från kondiset. Love åkte senare på eftermiddagen hem-hem-hem till päronen på Österlen. Hans hem är i ljhed har jag bestämt och hans hem-hem är här. På fredagen hjälpte jag Kajsa med Ymkje och Malin kom hit på besök, hann även med att jobba lite längre än jag trodde då hovslagaren inte dök upp. På fredagkvällen kom Öyvind och Ludwig hit och jag, Malin och dem spelade spel, åt pizza och såg film. En otroligt trevlig kväll som slutade med att jag och Malin somnade runt halv tre. Trött dagen efter men det var det värt.

Vid tiotiden på lördagen, dvs igår, hjälpte jag Kajsa igen och efter det höll jag lektion för hennes ena dotter Vilda. Kom hem och mockade och gjorde i ordning Laggy för ett ridbanepass. Malin agerade fotograf och det kan såklart inte bli annat än lyckat. Tack snälla Malin för allt!

Lämnade Malin vid bussen runt 4tiden och jag hoppade av vid gymmet och tränade "ihop" med Hans. Var där tillsammans men tränade var för sig ändå. Längesedan jag tränade nu och kommer inte ha tid att träna så mycket framöver heller, körkortet tar en satans tid... Jag vill bli fit och stark, jag vill bli fitness five!!! Aja, gick helt okej, Hans stannade till hemma hos sig och duschade innan vi drog hem till mig. Käkade paj och glass och tittade på film. Det hade vi gjort oss förtjänta(heter det så? Jaja...) av.













arab? haha söting


Nu blir det sängen, hittar inte mitt headset så kan inte se Nip/Tuck.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: mumm

Vilka fina bilder!Vilka snyggingar.

2011-05-30 @ 06:27:26
Postat av: Malin

Så fiiiina :D skitsöt han e på den sista bilden ju!! guuullll!

2011-06-03 @ 16:39:39
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Vackra, vackra Lucky!

2011-06-05 @ 09:29:30
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Caroline

det schabraket är så snyggt!

2011-06-12 @ 13:17:45
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0