Kul

Först och främst är det kul att jag fått en hel del kommentarer sista tiden, uppskattas mycket även om jag kanske inte svarar bäst på alla. Till dig som undrade vad jag skulle plugga så hoppas jag att jag kommer in på kriminologiprogrammet i malmö.

Helgen i det hela har varit väldigt bra! Fredagen får också vara med där.

Fredag; Hoppade med Fendi och red ut på Laggy, kom hem och mockade och lunchade med mamms. Gick ut med hundarna en tur i skogen, duschade och gjorde vid mig för en date med Hans. Tog in hästarna vid 4 och cyklade till Hans. Vi fikade och drack te, gick en sväng till Herrevadskloster och tittade på änder och lite allt möjligt, mys. Tog lite löjliga bilder på mig och Hans med hans nya dator, skrattade så jag grät. Lagade middag, sk. burgare med "a lot", stämde väldans bra och mätta blev vi. Såg filmen "The three last days"(eller hette den så? Aja något i den stilen.) Cyklade hem och sov.

Lördag; Gick upp vid 05.45 och matade hästarna som vanligt, satte mig och käkade frulle, mockade och gjorde klart i stallet. Vid 8tiden körde mamma och jag till Gunilla och jag red två hästar där, Hero & Fellow. Det gick så bra så! Skyndade hem och lunchade hästarna, hoppade snabbt in i duschen och gjortde vid mig inför en lunch/brunch med Hans och hans föräldrar. Jättetrevligt! Fikade på Ljunghusen och hade det allmänt mys, vid halv 6 körde jag och Hans till mig och jag plockade in hästarna. Förgyllde kvällen med fruktsallad och big brother, även lite melodifestivalen blev det fast varken jag eller Hans tycker det är lysande.

Söndag; Vaknade upp brevid min skatt, käkade frukost och gick ut och red Lucky och Fendi. Delade meningar om att det gick bra, Fendi lyckades för första gången skicka av mig. Ganska patetiskt, precis i uppstigningsmomentet ställer han sig på bakbenen och snurrar runt samtidigt. Onödigt som bara den, aja någon gång skulle väl bli den första? Mockade och duschade och vid 12tiden for jag, mamma & Hans till Helsingborg för att kolla in seniorernas SM final. Viveca vann som jag trodde och det gjorde hon bra! Mamma var snäll och köpte ett par tygelhandtag till mig också, välbehöligt! Ska inviga dem i morgon hade jag tänkt.

Nu är jag ganska trött efter en fullspäckad helg, ska strax krypa ner i sängen och sova gott. Hade tänkt kolla in ett par ansvitt av Paradise som tidsfördriv men har ingen ork för det nu. Imorgon måste jag rensa min datorn från massa skräp, bilder och videor ska över på den externa hårddisken.

jag fångade Hans bra på bild, naaat.


<3


finaste jag har, hoppas bara vi kan fortsätta vara vi även om vi delades mellan ett träd och en lyktstolpe idag. Skrockfull? Förhoppningsvis inte längre.


Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0