Gym gym

Aj aj, vilket äckligt väder det varit i skåneland idag, urk. Massor med blåst och snöblandat regn. Not nice at all. Hästarna fick ofrivillig vila, vem vill rida ut i detta vädret egentligen? Nä fy.

Om det blev ett bra pass på gymmet idag får jag veta imorgon om träningsvärken slår in. Svårt att "döda" magen utan att göra 50reps under varje övning. Olivia visade mig en ny övning i alla fall, kan ju hoppas på att den ger mig träningsvärk. Var trött i magen efteråt, men det behöver ju inte betyda att jag jobbat tillräckligt.

Orkar inte skriva ner vilka magövningar jag gjorde exakt, men blev ca 10st olika. Sen blev det tre olika på underarmar som jag körde utan paus, slutligen blev det 45armhävningar. Slapp cykla hem i ruskvädret i alla fall.

Sitter just nu och lyssnar på en gammal skiva med Veronica Maggio, "och vinnaren är...". Blir väl att plugga lite till högskoleprovet nu så man ska ha någon chans att komma in på utbildningen. Låter inte så roligt, men måste ju göras. Vet inte helt vad som kommer hända om jag inte kommer in på det jag vill. Frankrike ligger framför mina fötter med ett galoppjobb, men vill jag träningsrida galopphästar? Finns ju saker man inte vill lämna här med.



Till högskoleplugget, charrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Högskoleprovet, det fixar du! :) till Frankrike får du inte åka, vad ska då hunden, hästarna och jag göra? :(

2011-03-10 @ 21:39:58
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Leia ♥

Har också tränat ikväll.

2011-03-10 @ 21:50:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Malin2

Nej inte Frankrike, då kommer vi alla sakna dig för mycket!

2011-03-10 @ 21:51:30
Postat av: E M I A M

Det är skönt att träna ;)

2011-03-10 @ 21:56:17
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska du utbilda dig till? :)

2011-03-10 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0