Gårdagens gympass.

Blev inget om gymmet igår kom jag på idag. Det gick i alla fall bra på gymmet igår, onsdag och det betyder bröst- och tricepsträning. Sagt och gjort. Cyklade till gymmet vid lite i 1 så var där ca 10 över 1. Tränade effektivt i en timme lite drygt. Inte en enda jävel på gymmet, inte så konstigt då det var mitt på dagen. Började med bänkpress(vanliga), efter det fortsatte jag med bänkpress i med lutning nedåt/bakåt(alltså i nedförsbacke), bort till hantlarna och körde en lutande hantelpress, stående bröstpress i maskin, och sista bröstövningen stående "flies" med helt raka armar. Dags att köra triceps, stående tricepspress bakom huvud från ryggen och uppåt(konstigt det lät), hantel stående med ett ben på bänk, tar hanteln från rak arm och drar den baköver och sist med inte minst dips. Cyklade hem i regnrusk och åkte iväg på träning med Laggy. Fin dag.  

Idag blir det ett pass för mage och underarmar. Blir väl att synka dagens pass med Hans-Arnold, Johan-Biff och Olivia-Snygg, alltid lika trevligt. Vi kör i och för sig olika saker(förutom Johan och Hans som kör samma)m men det är alltid kul att snacka med någon annan där nere i pauserna. Hans och Johan som för övrigt körde 50chins på tre set igår, craziiii. Fast hade jag ju lätt klarat, ska bara banta mig 30kg.

Funderar just nu på om jag ska käka lite, är inte alls hungrig men äta måste jag ju innan träning.

Har i varje fall en väldigt öm kropp denna veckan, om någon ser mig på SM på söndag och undrar varför jag går som en jävla apa är det för att jag har träningsvärk haha.

Lånade en bilder på gymmet från Johans blogg, www.aeronaut.se

Man kan till och med skymta Hans-Arnold på bild 1 i spegeln.



Charrå, återkommer med en update om dagens gympass senare.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Det tycker jag verkligen inte. Jag själv köper billiga skor o chaps för jag sliter dem så fort. Har inte råd att lägga så mycket på ett märke då. Jaså, men det kanske dessa gör :) Hoppas det! Fanns de i Sverige så man kan köpa ännu?

2011-03-10 @ 13:08:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: okej :) ja jag hittade dem inte där ju! vad har du för stigbyglar? var ju inte direkt klack på dem

2011-03-10 @ 13:11:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Ja precis var det jag tänkte på. :) Vilka färger? Hittade dem där o var därför jag skrev om dem. :)

2011-03-10 @ 13:18:24
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV Okej :) jag tycker svart/vitt är snyggt!

2011-03-10 @ 13:22:36
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0