Lyckad pay and jump

Ännu en lyckad pay and jump med Fendi idag, jag är glad, otroligt glad! Fendi mongade runt som världens mongohäst på framridningen, lyssnde inte på något alls och stod en del på bakbenen i början. Väl inne på framhoppningen dog han totalt och var bara sjukt sur och sparkade bakut så fort jag tryckte på honom. Trodde verkligen att det skulle gå skit inne på banan, men när han kom in på banan var han som en dröm. Tittade inte direkt på något och bara gjorde vad han skulle. Så nu har Fendi var felfri i 90cm också. Sweet!

Redan haft en som är intresserad av Fendi, vet inte om hon ville köpa honom men hon var uppenbarligen intresserad. Frågade om hans stam, hur gammal han var och hon trodde definitivt att han kommer kunna hoppa högt i framtiden. Jag älskar när andra tycker mina hästar är fina, blir som en stolt mamma haha. Har man häst behöver man inga barn ;)



Video från dagens hoppning kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Ska du sälja Fendi? :o

2011-07-01 @ 19:42:41
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0