fina kommentarer

Först och främst vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fått på mina pållar, det värmer :)

Idag är det mycket fix på schemat, allt ska fixas, ställas i ordning och packas. För att imorgon åker vi till Falsterbo och tävlar, eller ja,, tävlingarna är ju inte förän på lörd-sönd. Lucky känns taggad men jag tror inte vi är där förän vi är där. Allt kan ju hända med dessa djur, men jag hoppas vi kommer iväg utan avtrampad sko, vrickning eller något annat onödigt. Ska bli roligt att tävla, har ju inte varit ute på en månad nu så det kommer vara extra skoj. Banan är ju fin också, allvädersbanan.

Fendi ska på pay and jump ikväll, hoppas det går lika bra men det vet man ju inte. Det är ju unghästar man sysslar med haha. Vet att de har en hel mur där som kanske kan vara läskigt men det återstår att se.

Ska försöka hinna inom körskolan och skriva ett prov när mamma handlar mat inför vår fbo-trip. Hade ett fel för mycket sist annars hade jag varit klar med repetitionerna denna veckan, störigt eller vad?!

Firade 8månader med Hans igår genom att lava hö haha, romantiska va? Nästan så man tror att han är bonde och jag bondmora. Blev i alla fall en Ben & Jerrys på kvällen till en film som Hans somnade till, payback's a bitch? Jag har nog somnat minst 3 ggr senaste tiden.

Heja mig och Lucky, håll en tumme för oss är ni snälla. <3


Vi hörs när vi kommer hem på söndag om jag inte avlider innan.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Jag håller tummarna för dig och Lucky! Han är jättefin och du är jätteduktig så det kommer nog gå kanon ska du se :D

2011-06-30 @ 21:34:34
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Ida Lövehed

Vadå kommer hem på söndag?! Du ska stanna där till ONSDAG! ;)

2011-07-01 @ 09:52:43
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0