Bloggrace?

Oj vad jag bloggat idag då. Tredje inlägget idag men det är bara för att jag kunnat chilla hela dagen, kom hem vid 11 från pay and jumpen, mockade och drack en kopp te, sov 1,5timme, käkade middag och nu har jag precis skrittat en runda barbacka på Lucky. Helt skönt att bara göra ingenting idag faktiskt. Imorgon ska Lucky träna hos Elina, senare på dagen blir det körskolan när mamma handlar på city gross. Behöver lägga på ett extra kol med teorin nu så den är klar till uppskrivningsdagen i juli. En körlektion denna veckan och det blir på onsdag eftermiddag. Ska rida Ymkje en dag denna veckan, får se när det passar in med Kajsas schema.

Åh igår och i förregår var jag och Hans på österlen och firade midsommar med ett par av hans vänner, dagen efter gick vi en kort men mysig promenad vid Gyllebo slott. Vi tog en hel del fina bilder med Hans pappas kamera, men såklart glömde vi lägga över dem på datorn. Får bjuda på ett par bilder som Hans kamera fixade i Mellbystrand när vi var där för en helg sedan(eller var det två?).





Denna har ni ju sett innan.


Här kommer en riktigt härlig låt, eftersom att jag inte har Spotify längre blir det Youtube som går varmt. Vem kan inte gilla Markus Krunegård? Ni kommerväl ihåg när jag hade mega bra damp på hans "jag är en vampyr".


Denna låten är sjuuuuukt bra! Även detta en svensk artist :) Chris Mhina


Charråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0