Varmt

Eller nej, det är inte överdrivet varmt ute(22grader) men vi har helt otroligt mycket insekter... Åh vad jag älskar det, stackars hästarna som fick komma in 10:10 idag. Visserligen varit ute sedan kl 6 men det ändå tråkigt att behöva komma in så tidigt. Ska ju rida både Laggy & Fendido senare så de får röra på sig vad de ska ändå. Värre med Phiis fast å andra sidan brukar han ju inte röra på sig så det blir knappt någon omställning.

Finns det någon som är intresserad av en promenadhäst aka sällskapshäst? Vi måste tänka på vad vi ska göra med Phiis så vet ni någon får ni gärna höra av er till mig. Vill inte att han ska hamna hos något wierdo, då är det bättre att han får åka till hästhimmlen, tråkigt nog men han kommer aldrig hålla för vanlig ridning och jag har råd eller tid att ha en häst som bara går.



Nu ska jag se om jag kan sola lite och få färg, fortfarande väldigt blek.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad är det med honom? :(

2011-07-11 @ 13:01:16
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0