Tack för kommentarerna!

Tack till er som kommenterar så fint, ME LOVE YOU! (kanske lite överdrivet, men jag gillar det!).

Precis ätit godis från gårdagen, kände att jag behövde en energikick efter allt vikande av tvätten. Något av en favoritsysselsättning...

Ska ut och ge hästarna eftermiddagsmat nu sedan promenera en runda med Nellis. Senare idag blir det att rida båda sedan fixa inför tävling imorgon med Lucky. Skulle behöva städa lite på mitt rum också men det får jag se om jag hinner med. Till imorgon orkar jag inte knoppa, Lucky ska efter en lååång tid med knoppar på tävling få vara fri i manen. Skönt för honom, dock inte lika snyggt(vad jag tycker).

Haha ni skulle sett igår, brukar sätta upp en sån "flugfångare" med kliser i boxarna när jag mockar så jag tar död på ett par flugor, men såklart glömde jag ta bort den i Luckys box så han hade fastnat med den på mulen. Stackars Lucky, han såg verkligen helt förtvivlad ut!

Tack snälla Tess för bilden! www.Tesskliintestam.blogg.se 


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tror knappt jag fotade det innan jag började använda det! ska gå och checka kameran nu, allt för dig. haha

2011-07-16 @ 22:34:59
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0