snabbt

Ett snabbt inlägg nu på kvällskvisten innan jag far hem till mig. Är hos Hans nu och han ville duscha innan vi åker hem till mig, han åker på camping i morgon och vi ses på onsdag nästa vecka. Jaja, sånt som händer.
Finalen igår gick åt helvete om jag får uttrycka mig så, Lucky gjorde ett helt klart väl godkänt jobb inne på stora arenan. Han var såklart lite spänd men det var inte alls hans fel att det gick som det gick. Sämre ridning från min sida har jag knappt varit med om, bra timing på årets viktigaste tävling också... Men men, borde glömma det nu och sikta vidare mot årets första 130cm om två helger, så ja, jag släpper det nu. I alla fall så gott jag kan.
Fendido är en stjärna han också nu för tiden, och till dig som undrade om han är tillsalu så är han inte det. Det var bara en tjej som var intresserad av honom på pay n' jumpen. Jag vill utveckla fendi vidare och jag tror att han kan bli ruskigt bra.
Kl är halv 12 nu och det känns som att det är väldigt dags att krypa till sängs. Inget på schemat i morgon och det är skönt.
Hejdå & klandra mig inte för mina misstag, jag är mer medveten än någon annan. (det var det sista gnället om finalen för idag)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen klandrar dig, vännen. :) Du vann ju faktiskt en semifinal, och det är ju hur jäkla bra som helst! Och med två topphästar hemma på gården kommer du gå långt ändå. Tålamod, kära du. Tålamod!

2011-07-08 @ 09:40:04
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0