Dagen i ära

Jag tycker nog att de som är svårast med bloggning är att döpa inläggen, jag vill alltid göra det i början och vad jag ska blogga om kommer jag på när jag skriver. Såklart orkar jag inte gå upp och ändra rubriken när texten är klar.

Sitter här och funderar på om jag ska göra scones, fett hunrig men orkar jag vänta tills dem är klara? Ja jo, det får jag ju bara göra i sådana fall.

Ska köra en liten tur med mamma till dalby idag, imorgon har jag körlektion vid 13tiden. Hoppas det är ganska mycket trafik så uppkörningen kommer kännas lätt. Imorgon eftermiddag kommer Hans hem också, som jag saknat honom! Ska bli helt underbart att träffa honom igen, 5dagar har känts som en evighet. 3månader utan honom nästa år kommer kännas som en oändlighet...



hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0