Åker iväg

Haha, ja ni får skylla dålig uppdatering på Hans, för så fort han är hos mig blir det inget bloggning. Tur är väl det, för honom ;)

Idag regnar det massor och som jag längtat, hästarna står fortfarande ute utan att bli angripna av insekter. Tänkte de skulle få stå ute till halv tre sen måste jag ta in dem innan jag drar till körskolan. Måste skriva två till prov så jag sett lite fler frågor innan uppskrivningen på tisdag. Körskolan har semester fr.o.m måndag nästa vecka så gäller att skriva idag.

Kan ju bara säga hur mycket jag längtar efter att kunna söka ett "riktigt" jobb med ett körkort i bagaget. Hoppas hoppas att jag klarar det nu i veckan!

Iii min kära Hans överraskade mig med att vi ska till Jämtland och vandra nästa måndag, han har fixat allt och tänkt till ordentligt. Så glad jag är! Det ska bli OTROLIGT roligt :) Hästarna får en vecka vila då när vi är borta det gör dem båda gott.

Mamma aka världens bästa hästskötare tar hand om hästarna <3


Ska bli skönt att bara umgås med Hans en vecka och inte behöva tänka något på hästar, litar på mamma till 100% så behöver inte vara orolig. Sen när man varit ifrån det ett litet tag kommer ny motivation. Fendi ska tävla en vecka efter att vi kommit hem också, ska bli ROLIGT!! Riktig debut för honom alltså :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0