Lista

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att jag är trött.
Jag lyssnar på norsk musik som jag aldrig hört innan min senaste norgeresa.
Jag pratar alltid med alla.
Jag tycker om Hans!
Jag avskyr när folk inte har någon egen åsikt.
Min bästa vän ställer alltid upp.
Min första vän hette något som jag inte kan komma ihåg just nu.
Kärlek är både det bästa som finns och det konstigaste när det inte blir som man vill.
När jag borstar tänderna gör jag det ordentligt.
När jag lagar mat blir det oftast gott.
Jag tänder på någon som attraherar mig.
Det sexigaste yrket är ett yrke som har uniform.
Jag är rädd för att bli ensam och övergiven
Den värsta känslan är att föreställa sig ett liv utan någon man älskar djupt.
Den bästa känslan
är att lyckas. 
Jag är bäst på att vara bäst!
Jag är sämst på
att vara sämst, säger sig själv ju haha ;)
Om jag va ett djur skulle jag vara en rovfågel.
Om jag va en insekt skulle jag vara den breakdansande flugan på vårat käksbord, innan jag slog ihjäl den.
Om jag vore ett redskap skulle jag
 
vara en stekpanna.
 
Jag kommer alltid att vara den jag är.
Det finaste som finns är lyckan och kärleken.
I sommar
ska jag göra saker jag aldrig varit med om förut, och jag ska njuta.
Sist jag grät var när jag befann mig långt ner i en dal.
Jag kan hitta de allra bästa låtarna på Spotify.
Jag kan inte stå ut med alla "emo-statusuppdateringar" på Facebook.
När jag bakar blir alltid smeten godast.
När jag vaknar på morgonen
vill jag oftast somna om igen.
Innan jag går och lägger mig borstar jag tändera.
Just nu tänker jag på vad jag ska svara på denna.
Bebisar är något otroligt egentligen, fast vill absolut inte ha en, än.
Idag har jag sett massor av märkliga människor.

Ikväll ska jag se om jag kan somna utan att bli helt fuckad i huvet.
Jag vill verkligen ha en mysig date med min pojkvän.


That's me


Natti!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha den listan var fin xD

2011-01-04 @ 09:13:57
Postat av: Ida

Du är så fin! ;)

2011-01-05 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0