Here we go again

Eftersom att det blir så fel storlek på mina videos när jag ska bädda in dem i inläggen skiter jag i det. De som är intresserad av bra musik får i stället klicka på länkarna jag lägger in här till Spotify. Vet inte varför jag inte lyssnat på Pixie Lotts skiva innan, den kom ut 2009 och jag kommer på först nu att hela skivan är grym. Detta är illa, varför är jag så efter?

Aja den som vill höra ett par bra låtar med henne kan klicka här -> Pixie Lott – Here We Go Again & Pixie Lott – Nothing Compares. För er som vill ha massor av blandad musik kan subscriba på min lista. Finns totalt 377 låtar från ett år tillbaka ungefär, där finns något för alla musikälskare. Här är den -> "För många bra låtar"

Yepp vad hade man gjort utan Spotify?

Påtal om annat ser jag fram emot att rida imorgon. Lucky såg så nöjd ut och det gör mig glad!

Ser lagom pundig ut, från när jag väntade på flyget igår.


Nu ska jag hoppa in duschen sen krypa ner i sängen och sova :) 

Love Linn, byebye
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du passar verkligen superbra i nya hårfärgen! Snyggt!

2011-01-04 @ 22:22:00
URL: http://lisakarolin,blogg.se
Postat av: Lisa

Tack så mycket :))

2011-01-05 @ 12:46:18
URL: http://lisakarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0