Hemresa strax

Imorgon bitti bär det av hemmåt, ska ta bussen här ifrån till flygplatsen vid 9. Flyget går inte förän 12 men bussen tar ett tag och jag orkar inte stressa heller. Ska strax hoppa i säng så jag kommer upp i tid imorgon, tänkte gå upp vid 7. Någon promenad blev det inte idag, satt istället inne och tittade på skidåkning med farfar, kaminen var tänd, te:et i muggen och myströjan på. Det kändes bra!

Hästarna ska sättas igång nu när jag kommer hem, då blir de nog glada. :)

Har faktiskt ingenting att skriva hur boring det än låter. Nästa vinter åker jag till alperna och åker skidor i alla fall, så det så. Där fick ni veta något ändå.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Längtar tills jag får se nya filmer där du rider Lucky. Det är underbart att se på!

2011-01-03 @ 00:33:00
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0