Go' dag :)

Sitter och väntar på att Nicole ska komma hit en sväng och snacka lite. Ska bli mys att ses igen, toklängesedan vi sågs. Gunilla var här innan och drack kaffe och hälsade på Fendi, riktigt roligt att ses igen, nu drar det snart igång med hästarna där hemma också. Emmis är stor nog att tävla och de andra ska ridas de med.

Jag hoppas innerligt att vädret är bra imorgon så jag kommer iväg till Tommelilla där babe ska hämta mig. Stannar till söndag, sen kör vi till Ljhed tillsammans.

Ska nog ut och promenera med Lucky en sväng senare, han är trött efter gårdagens pass i snön, det förstår jag. Han är ju inte helt igång heller så det är inte konstigt alls.

Fina LAGGY!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för idag, Fendi ser väldigt fin ut :)

2011-01-07 @ 20:58:15
Postat av: Amanda

Ja lite faktiskt :)

2011-01-08 @ 13:02:56
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0