Gym & promenader

Har promenerat mycket idag, blev en långtur med Nellis i förmiddags och på eftermiddagen gick/sprang vi en till runda och nu på kvällen tog vi med mamma ut på ytterligare en promenad. Vid halv tre cyklade jag till gymmet och gymmade i 45min, skönt att jag kunde behärska mig utan att pressa sönder på första passet. Det kändes bra för att vara första passet på 3månader(?). Nu ska jag komma igång som vanligt igen i alla fall.

Sitter och kollar de sista avsnitten av "tough love", ååå så fint. Alltid varit svag för datingprogram.

världens finaste pojke.


hejdåååå


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har och detta fotot var ju jätte vackert på er. Kram

2011-08-22 @ 22:45:29
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0