Torsdagkväll

Detta är en sådan där kväll som känns som en tråkig söndagskväll. Blä jag är rastlös eftersom att jag inte haft ork att cykla i en klass-2-varning-vind till gymmet, inte har jag ridit idag heller också pga vinden. MEN jag har faktiskt jobbat, trodde kanske inte att jobber skulle bli av men det blev en del motionering av pållarna på jobb ändå.

Bion igår med Hans var jättelyckad, fy för vilken rolig film vi såg. Jag satt i princip och skrattade hela tiden haha. Helt klart en film som jag kommer se om snart. Nästa film jag vill se på bio är "Water For Elephants", frågade Hans om vi kunde se den, fick som svar "ja, men har en del andra filmer jag ska se först", tolkar det som ett nej haha. Aja, Hans åkte ifrån mig vid lunch idag när jag skulle börja jobba, nu befinner han sig i växjö, dvs långt bort ifrån mig och mitt lilla liv. Cykelavstånd till ljhed tycker jag duger bra nog, så kom hem igen.

Imorgon är det full program igen, ridning, ridning och åter ridning på schemat. Fendi var i alla fall toppenfin igår, kan inte komma ihåg sist han skötte sig ett helt ridpass. Lucky var pigg som en jag vet inte vad, studsade runt som en kanin eller något i skogen, ville bara springa fort fort fort. Tror kanske jag får användning av mina tygelhandtag om han beter sig likadant i helgen.

Får ett par nya stigbyglar nu i veckan tror jag, eftersom att mina Soft Up pajjade efter fjärde gången eller något. Bra där ja!

Vet inte helt vad jag ska skriva, försöker samtidigt som jag bloggar att sammaställa en ny gymlista på spotify. Svårt att göra en lista som tillfredställer alla behov, men någonstans får man se till vad man själv gillar. Annars fixa något eget, mjauw.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina Soft Up har också gått sönder några gånger o jag har med fått nya. är nog inne på 4e paret o jag gör inget annorlunda med dem än att rida i dem.. Dessutom kan de gnissla. Haha ^^

2011-04-08 @ 15:47:41
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0