Tävling imorgon

Imorgon blir det tävling i Skyrup, en klass. Jag är rädd för att Lucky kommer vara en aaaaning övertaggad, hmm. Men klart han får vara glad, så länge han är frisk och fräsch. :)

Till Malin, tack, glad du ställer upp som biosällskap om Hassan sviker mig haha. En bildbomb med bilder från förr och nu på Lucky ska definitivt bli av. Allt för dig my dear!

Precis lagt in en videon från hoppträningen sist på Lucky, den dyker väl upp här på bloggen när den kommer in på youtube.

Annars har det varit ett jäkla väder de sista dagarna här, igår blåste det massor och idag ännu mer. Hästarna fick vila igår, men idag var jag tvungen att rida med tanke på att Lucky ska tävla imorgon. Funderade på att sätta tygelhandtagen på tyglarna men får se hur det blir med det, är inte så van att rida med dem. Hoppas på att det inte blåser imorgon, för gör det de så åker vi inte. Stackars hästar som hoppade där igår och idag, spring och hoppa i motvind själv och se hur lätt de är...

Blää, jag saknar min Hans, önskar att han sov hos mig i natt. Stor puss på dig när vi ses goding!


Haj haj

Kommentarer
Postat av: Malin

Puss ;D

2011-04-09 @ 19:32:37
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0