Påskhelgen

Vilken fin påsk det varit, var som jag skrev på Österlen och firade den med min kära pojkvän och hans släkt. Mycket trevligt må jag säga på påskafton, några hade jag träffat förut och andra inte, allihopa var så trevliga så och det var en fin kväll. Kom upp på fredagen och då blev det middag med Hans mamma och pappa, satt och tittade på lite tv tillsammans efter det och senare på kvällen drog vi iväg till en av Hans gamla klasskompisar Kristian. Där var även tre andra klasskompisar och en tjej till en av dem, vi satt och snackade ett par timmar och skrattade en hel del, trevligt! Åkte hem till Hans runt halv 12 och sov. Idag på påskdagen var vi på en liten konstrunda, supergulliga Metta(Hans mamma) köpte ett par jättefina örhängen till mig hos en av konstnärerna, har för övrigt på mig dem nu. Packade i hop våra saker och körde till Ljhed senare på eftermiddagen. När jag kom hem satt jag och käkade middag tillsammans med mummi och daddi, lax som jag ätit tre dagar i rad nu haha. Ja varför inte?!

Både Lucky & Fendi fick åka till Klostret idag och trimmas på banan där, det gick bra med båda. Fendi fick gå över bommar och Lucky fick hoppa lite. Inga konstigheter alls, skönt.

Imorgon blir det massor av saker som ska göras, kommer vara helt slut på kvällen. Är faktiskt redan trött bara av att tänka på det.

Hade inte med kamera till Österlen men ska få foton från Hans vid ett senare tillfälle. Så länge kommer det bilder från Sthlm-weekenden.

Molly-Mole på tåget upp 


Jag satt brevid henne


Väl hemma hos ägaren


Sötaste pojken på båten


Vasamuseet. Ps. jag vill ha skeppet!


Snyggingen äter glass i parken


Jag och mormor innan hemfärd


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0