Hos Hans

Är på Ljunghusen nu, Emil och Hans hade gjort sushi och hade det allmänt mys. Emil tar bra hand om Hans när jag inte gör det, behöver inte vara orolig direkt.
Hans står just nu och duschar, alldeles strax ska vi kila iväg hem till mig och natta hästarna och sova i min säng. Imorgon ska Lucky iväg på Pay n' jump i Ballingslöv, ska väl hoppa ett par hinder på 120cm. Han var gööörfin på träningen i torsdags, en riktig stjärna. Fick inte hoppa så högt efter att han fått akupunktur dagen innan men hoppade en bana på 110cm i alla fall.
Idag har jag och Erika varit och skrivit Högskoleprovet, ojoj vad dåligt det gick. Prickade fler felsvar än rätt. Endast 0,4 avrundat uppåt, illa. Ska någon gång i livet göra om provet så jag slipper skämmas. Trevligt att träffa Erika igen i alla fall, saknar våra härliga gympass och gött snack från skolan.
På söndag blir det antagligen löshoppning för Gunillas hästar hemma på gården där. Gick väldigt bra när jag red där sist, i torsdags. Denna veckan har varit väldigt hektisk och det känns nu in på helgen, förhoppningsvis blir det en trip till Ullared i veckan, skulle åkt i fredags men mamma blev sjuk, trodde det var ett dåligt aprilskämt men det var det icke.
Nu blir det snart avfärd mot skånegården, once again.
Tjaarrrååå

Kommentarer
Postat av: erika

haha, så jäkla misslyckat av oss! Men det var kul att ses iaf :D

2011-04-03 @ 12:53:17
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Malin

Ojdå, var det så svårt med provet? :D Äsch, bättre lycka nästa gång ;)

LIIIIIINNN JAG SAKNAR DEEEJJ - du råkar inte ha tid med en fika nån dag nu i veckan? typ i Lund kunde vi ju träffas?

2011-04-03 @ 20:16:48
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Malin

Det är bara att göra om, det går alltid "dåligt" första gången.

2011-04-05 @ 21:02:39
URL: http://mea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0